reklama

Made in Slovakia ! Dáte im šancu ?!?

Hneď na úvod a bez mučenia :) priznávam, že som na poli módnej tvorby nováčikom. A nielen to ! Ako by sa podľa mojej prvej vety mohlo zdať nie som čerstvý absolvent, ktorý si začína raziť svoju cestu profesným životom. Som možno jeden z mála ľudí ktorí sa po rokoch práce v odbore, ktorý vyštudovali, rozhodli dať svojej doterajšej kariére zbohom a vykročiť úpne iným smerom na cestu do neznáma ... ktoré ich však celý život lákalo ! Takéto rozhodnutie iste nepríde zo dňa na deň a každému je asi jasné, že vyžaduje pevnú vieru a absolútne nezlomné presvečenie, že ten krok do neznáma je krokom tým správnym smerom !!! Čo sa týka mňa osobne považujem svoje rozhodnutie za veľkú výhru. Práca pre ktorú som sa rozhodla ma denne napĺňa a uspokojuje. Každé ráno vstávam s pocitom radosti a plná elánu obujem svoje "štekličky" a vykročím do nového dňa... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Katarína Feix a jej design
Katarína Feix a jej design (zdroj: Petra Bošanská)

Moja značka - Katie's bag bola na Slovenský trh uvedená koncom minulého roka. Odhodlala som sa predstaviť na Slovenskom trhu koncept, ktorý nemá porovnateľnú obdobu nikde v Európe ... a pravdu povediac zatiaľ som sa s rovnakou myšlienkou nestretla ani inde vo svete. Prinášame našim klientkám unikátnu značku luxusných ručne šitých kabeliek. Náš koncept je v princípe veľmi jednoduchý. Ponúkane pôvodné autorské designy, ktoré držia krok s najnovšími trendmi na poli módnej tvorby. Na výrobu používame vysoko kvalitné a exotické materiály, komponenty známych a renomovaných dodávateľov (Swarovski a pod.) a v neposlednom rade prácu kvalifikovaných profesionálov. Všetky tieto komponenty spojené vo finálnom výrobku zaručujú našim klientkám kvalitu, ktorá je porovnateľná ak nie ešte vyššia ako u výrobcov renomovaných svetových značiek. Módnym nadšencom tak otvárame územie plné neprebádaných možností sveta exkluzívnych módnych kabeliek ušitých na mieru podľa Vašich predstáv. Ale zdá sa, že toto všetko ešte nemusí stačiť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paradoxne pri uvádzaní mojej značky na trh som narazila na úskalia slovenskej reality. Moja značka sa od jej samého začiatku hlási k tomu, že je MADE IN SLOVAKIA. A tu sa stretávame s nedôverou ako zo strany bežného spotrebiteľa tak aj (a to je pre mňa o to prekvapivejšie) zo strany odbornej verejnosti !!! Tej odbornej verejnosti, ktorá by sa mala aktívne pričiniť o to, aby pôvodné slovenské značky podporovala, ukázala ich svetu a pomáhala im robiť prvé kroky k dospelosti. Pre mňa byť MADE IN SLOVAKIA evokuje pocit hrdosti na to, že aj tu u nás na Slovensku, v krajine ktorá nie je historicky pevne spätá s módnou tvorbou, sa dokáže narodiť značka ktorá má ašpiráciu stať sa platným členom nielen slovenského módneho priemyslu. S týmto presvečením som aj vždy formulovala prezentáciu značky voči budúcim klientom, kedy mi bolo doporučené (práve zo strany odbornej verejnosti), zbytočne "to made in Slovakia" nezdôrazňovať...vraj to nebuduje pozitívnu odozvu na trhu spotrebiteľov. Fakt je ten, že slovenský spotrebiteľ (čerpám z prieskumov :)) sa radí v európskom meradle k tým konzervatívnym a má tendenciu vyhľadávať notoricky známe značky. Originalita a kvalita sú u neho až na druhom mieste a radšej siahne po známej značke i keď možno nižšej kvality ako by mal dôverovať niečomu inovatívnemu a neznámemu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek tomu všetkému čo som tu napísala som aj naďalej nezlomným optimistom a moja značka sa bude stále hrdo hlásiť k tomu že je MADE IN SLOVAKIA ! Verím tomu, že aj "konzervatívny" slovenský spotrebiteľ dokáže vidieť kvalitu, nadchnúť sa pre krásu a oceniť individualitu keď dostane k tomu príležitosť a že pri tom či sa mu niečo páči alebo nie nebude rozhodovať argument v tvare MADE IN ...

Moja značka sa "narodila" tu na Slovensku, je na to hrdá, teraz je len otázka či ju necháte tu na Slovensku aj vyrásť :) ?!?

Katarína Feix

Katarína Feix

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Katarína Feix - designér značky Katie's bag Zoznam autorových rubrík:  Môj svet kabeliekMisty objavuje svetSúkromné postrehy

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu