reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Feix

Katarína Feix

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Katarína Feix - designér značky Katie's bag Zoznam autorových rubrík:  Môj svet kabeliekMisty objavuje svetSúkromné postrehy

reklama

Môj svet kabeliek

Made in Slovakia ! Dáte im šancu ?!?

Katarína Feix

Made in Slovakia ! Dáte im šancu ?!?

Hneď na úvod a bez mučenia :) priznávam, že som na poli módnej tvorby nováčikom. A nielen to ! Ako by sa podľa mojej prvej vety mohlo zdať nie som čerstvý absolvent, ktorý si začína raziť svoju cestu profesným životom. Som možno jeden z mála ľudí ktorí sa po rokoch práce v odbore, ktorý vyštudovali, rozhodli dať svojej doterajšej kariére zbohom a vykročiť úpne iným smerom na cestu do neznáma ... ktoré ich však celý život lákalo ! Takéto rozhodnutie iste nepríde zo dňa na deň a každému je asi jasné, že vyžaduje pevnú vieru a absolútne nezlomné presvečenie, že ten krok do neznáma je krokom tým správnym smerom !!! Čo sa týka mňa osobne považujem svoje rozhodnutie za veľkú výhru. Práca pre ktorú som sa rozhodla ma denne napĺňa a uspokojuje. Každé ráno vstávam s pocitom radosti a plná elánu obujem svoje "štekličky" a vykročím do nového dňa... :)

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 299x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu